Mérida

14 januari 2023 - Mérida, Mexico

Inmiddels zijn we in Mérida. De culturele hoofdstad van Latijns-Amerika.

Heel gezellige stad met elke avond muziek, dans, opvoeringen, volksdans, etc. op straat en bühne. Straten worden dan voor verkeer gesloten, veranderen in terrassen voor diner of een drankje. Ook weer met Mexicaanse muziek.
Verder zijn er een aantal leuke musea en prachtige gebouwen om te bezoeken.
Kortom we genieten hier volop.

We blijven hier een kleine 2 weken. Van hieruit maken we uitstapjes in de omgeving.
Met de Changan :).

1. Ko de Haas:
    14 januari 2023
    Het ziet er inderdaad erg gezellig uit.
    geniet er lekker van.
    hier ook alles goed . mooi weer af en toe golfen en naar Kees en Joke.
    het gaat hier uitstekend. Half volgende week wordt het iets kouder dan komt er een koude lucht stoom deze kant op maar zolang de zon blijft schijnen gaat het wel goed.
    groeten
  2. Sandra:
    14 januari 2023
    Wat ziet het er gezellig uit en dan die muziek.
    Ik begrijp dat jullie genieten, ik doe het hier al van de foto’s en jullie verhaal!
  3. Els en Andre de Haas:
    14 januari 2023
    Zon en warmte haalt het beste van de mens naar boven..........dans, zang en een blij gevoel.
    Het doet me aan Cuba denken. Daar pakken de mensen elke gelegenheid aan om muziek te maken en te dansen, bijna op elke hoek van de straat. En daar heb ik mijn liefde voor de salsa ontdekt, niet dat ik het kan, maar het is de meest uitnodigende dans.
  4. Mark en Claudia:
    14 januari 2023
    Ik snap dat jullie hier twee weken blijven met zoveel gezelligheid. Veel plezier!
  5. Tim en Naomi:
    14 januari 2023
    Klinkt geweldig! Geniet van de zon… hier stroomt het al de hele week van de regen!
  6. Jacqueline dVB:
    14 januari 2023
    Daar word je vrolijk van! Muziek en dans maakt mensen blij, dus ik begrijp wel dat jullie hier een tijdje gaan verblijven. Met terugwerkende kracht ook jullie vorige berichten gelezen. Wat jullie beleven is geweldig. Lieve groet, Jacqueline